20/5 tjugohundra11

Hej!


jag har så tråkigt.. vet inte vad jag ska göra... jag kan ju diska, tvätta damsuga.. men det är ju sååå tråkigt. det är ju typ det jag gör varje dag...

Ellen kollar på barnprogram,, det brukar hon göra på morgonen...
Elias sitter i gåstolen och roar sig  lite.... så därför får jag lite tid för att blogga lite...=P



Igår var jag på barnsången med barnen...
Ellen tyckte det va roligt igen och vad med lite mer,, hon sjöng inte mycker men gjorde rörelserna..

När vi gick ner regnade det ganska mycket,, trodde det var kallt men det var det inte..
men hade på barnen lite mer kläder ändå. för dom sitter ju still,,
 sen när vi skulle gå hem var det fint väder jätte varmt faktisk.. blåste lite men de va skönt..

vi gick och handlade lite mat sen gick vi till syrrans jobb,, fick se lite vart hon jobbar.

sen ville ju Ellen gunga, lekparken låg inte så långt ifrån så var ju nästan tvungen att gunga lite..

hon vill ju förstås inte gå där ifrån.. grät jätte mycket när vi gick därifrån..
Men Elias började bli hungrig och jag också... 

sen på kvällen var vi och kollade på Jimmy när han spelade i nissafors.
de blev ganska sent för det var en som skadade sig och fick vänta på ambulans. oh jääklar vad långt tid det tog..
Elias var ganska lugn,, han är ju en liten sprattel gubbe så.. hahah.. Ellen hade nog lite roligt iallfall..


nä nu ska jag gå... lägger in ett inlägg lite senare.. ska klippa mig.. =) ÄNTLIGEN...
undrar vad hon kommer att säga om mina små fjun jag har fått efter att ha tappat typ halva håret.. hahah.. ser kaaaatastrof ut.. ni får se före och efter bild..(om jag har tid)


vi ska nog äta ute med, och kanske åker till gislaved och handlar lite. får se.. berättar mer sen..


kram
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0