diskmaskin!

Hej Hej!



ÅHH är så irriterad. diskmaskinen är  paj.. för diska för hand..
det är ganska mycket disk med 3 vuxna och 2 barn... Elias smutsar ju inte ner såå mycket, men lite hehe..



jag har glömt att visa mina fina naglar... de blev lite färg sist.. det var nog lite mer än 2 veckor sen.

 så här blev dom
 

när jag höll på att ta kort på naglarna så satt Elias på mina knä och la sin hand brevid min hehe så gulligt.
jag la inte hans hand där.



vet inte vad vi ska göra idag..
Jimmy tränar så blir väl ensam hemma igen.
Sara ska på sigges för första gången..
spännande..



igår kollade vi på eurovision song contest.
Ellen gillar ju eric saade och satt och väntade på att han skulle sjunga och sen gå och lägga sig...


ska gå och nana Elias nu. han verkar trött..
ha en bra FREDAG den 13
hoppas inget dåligt händer er.
XOXO



Kommentarer
Jossan

Våran diskmaskin är oxå sönder sen 2 veckor tillbaka, de är inte kul.

Va söta era händer är tillsammans:)

kram

2011-05-13 @ 15:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0