stora tjejen!

Hej!


Min lilla prinsessa har blivit så STOR.

Det vad inte så länge sen lilla Ellen var bebis, känns det som. tiden har ju gått så fort.

jag ångrar att man inte filmade henne mer än vad vi gjorde. man glömmer ju så snabbt att dom har varit så små.
Jag titta lite på bilder och tänker tillbaka hur hon va då.
det var riktigt mysigt.
Ellen var en väldigt lättsam tös att ta hand om.
hon sov hela natten och åt var fjärde timme.
hon ammade tills hon var 1 år. och slutade själv.

hon tyckte inte om välling men det var väl det ända som var lite jobbigt.

hon har ju haft min hand som sin snutte hahha... hon var tvungen att hålla i min hand för att somna.
visst det går ju med Jimmy också. men hon föredrar min..
så är det fortfarande,, hon myser med min hand..haha konstigt.

Men nu har hon blivit stor.

hon kan räkna till 10
man behöver inte ligga i sängen med henne när hon ska sova.
hon kommer ner själv när hon har vaknat. innan ropade hon på oss och så var man tvungen att hämta henne.
Hon har slutat med nappen nästan helt. bara när hon sover och det är knappt då. för hon spotar ut den i sömnen.

Ellen mina lilla diva hon älskar att dansa, sjunga.
hon hjälper mig att bada Elias, hon tycker om att baka ,diska och ta ut zassi (hunden).
Hon vill alltid hjälpa till.

Jag ÄLSKAR min stora tös
 





xoXo
Trackback
RSS 2.0