dop inbjudan!

Hej svejs..!!

tänkte jag skulle visa hur jag har gjort Elias dop inbjudnings kort..

jag tycker det är jätte roligt att göra inbjudnings kort i alla olika form. hehe.

så tänkte göra lite julkort och kolla om någon är intresserad av att köpa..

Igår var vi på en liten släkt träff, Jimmys släkt då..
jätte mysigt var de.. det blir tyvärr inte så ofta man träffas. bara när någon fyller år eller dops..
hehe

idag har jag städat för fullt på övervåningen. man städar ofta nere och tänker inte så mycker på övervåningen. man är ju knappt där..
och min tatuering har kliat jätte mycket idag.. skit jobbigt.. jag krämar en massa så de inte ska klia så mycke.. =P

här kommer lite bilder på korten då.
 
Först limade jag ihop kuverten

sen stämplade jag ett lite tjockare papper med en stämpel från inkido


jag tryckte ut dom med en rund stans från panduro.

jag satt fast dom med små häftkuddar på kuverten

jag limmade fast några blommor och satt fast små pärlhalvor eller vad ska man kalla dom.. =)


det vita papret är lite tjockare



jsg limmde fast en bit band på kortet, och sen satt fast en pärnhalva på den


Sen var dom färdiga..=)
blev riktigt nöjd med dom.

nu ska jag gå och äta lite ostkaka... mums




Kommentarer
Paulina

Guuud vad fina inbjudningskorten blev Jennifer!

Jag är intresserad ifall du gör julkort :)

2011-10-16 @ 20:25:28
Jossan

Åh jättefina!!

Benny glömde ju såklart kortet hos Siv och Ingvar.

Du får ha en kurs med mig.:)

2011-10-17 @ 16:04:07
Lina

Om du har kvar dop-stämpeln köper jag den mer än gärna!! :) Annars kanske du kan stämpla några ark och sälja? :)

2014-10-11 @ 02:27:03
Malin

Jättefina kort! Jag är inne på samma spår som föregående.. Letar förtvivlat efter dopstämpeln utan resultat. Vet du vart man kan hitta den?? :)

2014-11-26 @ 17:05:01
Linda Mark

Hej vart är dop stämpeln ifrån?

Svar: Kommer tyvärr inte ihåg. Förlåt för så sent svar.
Jennifer

2015-03-31 @ 20:32:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0