inte tid!

hej.. förlåt för dålig uppdatering.. men jag har varit heeeelt slut efter Ellens inskolning..
det gick jätte bra.. men såå jobbigt att gå dit. tar ca 40 min dit, sen ska jag hem igen..
uschh..

jag vet inte hur jag ska orka lämna henne och gå tillbaka, sen hämta henne och tillbaka hem igen..

men jag får bara ta och fixa det..
jag försöker tänka possitivt och det är ju att jag får en j'vla massa motion. hahaha...

igår skulle jag ha gått ner med barnen till barnsången, men de skit väder och jag behövde tvätta lite och vila..hehe...=)

inatt blev det lite jobbigt, Ellen är lite förskyld och hostar ganska mycket.. hon kunde inte sova...

så lite trött är man nu.

senare idag ska vi till värnamo och köpa födelsedags present...=P
för imorgon ska vi på 1 årskalas..
tiden går så fort Elias är snart 1 år också..



jag har haft fullt upp med Elias dopinbjudan..

jag har tagit massa kort på de, så lägger ut de när dom är färdiga..:)


nu ska jag försöka äta lite frukost.. hehe=)

ha en toppen fredag
XOXO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0