work work work!!

Igår skulle jag ha bloggat men jag var sååååå trött, jag somnade nog halv 9 på soffan.

jag fick ett riktigt roligt samtal igår när jag var på jobbet och då var det min chef som erbjöd mig ett till jobb.
som assistent till en pojk på fritids på bäcka skolan. från kl 14-16 och det är bara tisdag,onsdag och torsdag. mitt andra assistent jobb på förskolan är från 9-13 måndag-fredag. så de passar ju perfekt.
Är så glad :) det kommer att bli riktigt roligt. så på tisdag börjar jag på de nya.

jag var med Ellen hos läkaren i torsdags för hennes fot, den var ju så svullen. läkaren trodde hon hade slagit sig.. men jag var ju 100% på att hon hade blivit biten av något. hon fick kotisontabletter som hon fick på kvällen, och dagen efter blev de så mycket bättre,, så jag tror ju inte att hon hade slagit sig, annars hade det väl inte hjälpt med tabletterna.

Idag ska jag fixa mina naglar wiiihoo. de är 2 månader sen och dom är inte fina.. jag vet bara inte vad jag ska ta för färg, tänkte ta glitter och inte fransk..
jag lägger upp bild på förre och efterbild i kväll.

här kommer lite bilder från semestern,, från öland och liseberg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0