Helgen!

Hej hej! 
Tänkte att jag skulle skriva lite hur helgen har varit , det har inte hänt så     mycket det har varit ganska lugnt .
 I fredags var jag "ledig" från skolan. Jag läste lite sen kollade jag på pretty little liars . Har fastnar i den serien , jag som inte gillar skräck eller typ CSI . Lite skräck tycker jag att de är ändå . 
Men de är så jäkla spännande.

Sen på kvällen hade vi som vanligt fredagsmys och kollade på idol. Jimmy kollade på fotbollen efter idol men jag gick upp och la mig . Orkade inte kolla på de. Hinner aldrig se resultatet av idol för jag blir så trött och somnar. Jag går in på nätet på lördag morgon för att se vem som åkte ut . 

Lördag var vi i Värnamo för att kolla på Sara som var med i en tävling i skolan . De kom tyvärr i andra plats men de var duktiga och som de har övat iför detta. Det viktigaste är ju att man gör sitt bästa och visar engagemang 


Förrätt och varmrätt

Efterrätt


Allt såg väldigt gott ut .

Lördags kväll gjorde vi inte alls mycket . Bara tog de lugnt .

Söndag var vi kyrkan sen åkte vi hem och fikade. Syrran och Emilia var hemma med. Sen kom min andra syster Vanessa och skulle ha demonstration av dammsugare . Haha skit smutsigt hade vi det hemma . Vill absolut ha en sån dammsugare , men inte just nu . 

Vi fick en ren matta och soffa iallafall :)

Sitter nu på tåget hem skönt att komma hem tidigt. Måste plugga inför tentan på fredag. 
Ha en bra dag kramis 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0