23 Juli

Hej hej! 

Jag har inte orkar skriva på några dagar, har varit så trött.
 Vi har varit i Flatenbadet i söndags och måndags. Vi va där till ca 6 på kvällen båda dagarna. Tog med lite fika och lunch. Jag tror det är därför jag har varit så trött. 
Boken jag har börjat läsa. Som handlar om adoption och mina vänners resa i Indien är med. De är jätte intressant att läsa om hur deras resa var men även de andras resa. Ibland kommer det några tårar med . 

Det blev ingen bra bild på fotbadet. Fick den av Jimmy i julklapp för två år sen och det va första gången jag använde den i måndags. Oops! Men jag har typ inte tänkt på den. 
Jag fixade mina naglar lite i måndags och hade fötterna i fotbad. 

Benny och Jossan och barnen var här i går. Barnen badade och busade . 😄 

Och så kom min nya mobil. 😃 blev nöjd. Jag kunde inte bestämma mig riktigt vilken färg jag skulle ha. Jag sa rosa till Jimmy men sen tänkte jag att jag ville se färgerna innan för jag tyckte nog blå också var fin . Men när sa det till Jimmy så var det för sent. Han hade beställt rosa.
 Eller det var det han trodde iallafall hahaha😀 han kollade sin mail och där stod det blå. Han vet inte om det blev fel eller om han tryckte fel.
Jag hade i huvudet redan vant mig vid att jag skulle ha rosa och så blev det inte så. Hahaha..

Jag tänkte visa er kiosken vi har byggt till barnen . De gjorde vi för några veckor sen . Vi tog bara kort i början och när den är färdig . 




Det tog tid att bli färdig. Jag höll nog på en dag och bara slipade alla brädor och lastpallar. 

Ha en toppen dag.. Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0